DENİZLİ’DE NE YENİR & NEREDE YEMEK YENİR

Denizli deyip geçmemek lazım. Gezecek çok yer olduğu kadar tadacak da öyle lezzetler var ki o sebeple ayrı bir yazıyı hak ediyordu. Bu yazıyı yazarken tattığımız her bir lezzetin damağımda bıraktığı izi tekrar anımsıyor ve ağzım sulana sulana yazıyorum 😀 Denizli’de ne yenir , Denizli’de nerede yemek yenir diye düşünenleri şöyle alalım. Huzurlarınızda dev Denizli Yeme-İçme rehberi;

1)ÇAMLIK ODUN ATEŞİ GURME ET&ÇORBA RESTAURANT
denizli restoranları odun ateşi gurme

Denizli’ye ilk ulaştığımız akşam otele geçmeden önce uğruyoruz buraya. Ustası Erzurumlu. Bir Erzurum gelini olarak şunu söyleyebilirim ki et konusunda inanılmaz başarılı oluyorlar. Burada dilerseniz Cağ kebap da yiyebilirsiniz ama biz o hakkımızı hep Erzurum’a saklıyoruz 🙂 Üstün İskender, ben de çöp şiş sipariş ediyorum. Üstünün tabağından bir çatal alıyorum elbette.  İskenderin üzerindeki etler de cağ kebap için kesilen etten. Alışkın olduğumuz İskender tadından biraz farklı ama acayip lezzetli. Benim çöp şişime gelecek olursak yumuşacık pişmiş ve yanında gelen sıcacık lavaşla indiriyorum mideye. Yayık ayranı da inanılmaz lezzetli, aklınızda bulunsun 🙂

Adres: Çamlaraltı Mahallesi, Çamlık Blv. No:62, 20160 Merkez/Denizli
Telefon: (0258) 212 20 15

denizli yeme içme çamlık odun ateşi

2) KRAL KÜNEFE
denizli yeme içme önerileri kral künefe

Instagram’da Denizli hikayelerimi takip edenler bilir, bende tokluk kan şekeri düşüklüğü var 😀 Yemekten sonra muhakkak tatlı yeme isteği oluyor. Odun ateşinden çıktıktan sonra uğradığımız Kral künefenin sahipleri Hataylı. Ve bir künefe sever olarak yediğim en lezzetli künefe olmaya aday oluyor 🙂 Kadayıflarını kendileri imal ediyorlar, peynirleri, fıstıkları özel getirtiyorlarmış. Denizli’ye yolunuz düşerse muhakkak burada bir tatlı yiyin.

Adres: Mehmetçik mh. Kıbrısşehitler cad. no:126/A 20000 Pamukkale, 20190 Denizli Merkez/Denizli

Telefon: (0258) 212 56 00

3) MİSKE ANTEP MUTFAĞI
denizlide ne yenir miske restaurant

Hayatımda yediğim en lezzetli yemekler buradaydı desem abartmış sayılmam. Denizli’de ne yenir sorusunun tam cevabı burada. Burası Denizli konaklama ve yeme içme önerilerinin en başında geliyor. Muğla’dan sırf akşam yemeği için Miske’ye gidip dönebilecek bir potansiyel oluştu bizde 😀 Sıcacık pofuduk ekmek ve ikramlar geliyor önce masaya. Sonrası menüdeki onlarca Antep lezzetinden istediğinizi seçmek, tabi seçebilirseniz 🙂

denizlide ne yenir miske antep mutfağı

Biz hepsinin tadına bakmak için çiğ köfte, içli köfte ve bol cevizli bir salata söyledik. Ardından güzel sunumuyla bir beyran çorbası ve karışık ızgara. Ahh hepsi benim bebeklerim ama illa seç derseniz favorilerim; içli köfte ve ızgaranın içinde gelen Anteplim.

denizli restoranları miske antep mutfağı

Kapanışı ise dillere destan bir tatlıyla yaptık; fıstık sarma. Üstünün rüyalarına giriyor öyle söyleyeyim, akıllara zarar! Denizli seyahatinizde Miske’ye mutlaka gidin, kesin gidin tamam mı? Burası efsaneeee…

Konum için sizi şöyle alalım.

Website: http://www.miske.com.tr/

4)ALTINELLER GURME
denizli kahvaltı altıneller gurme
denizlide ne yenir altıneller gurme

Nasıl anlatsam nerden başlasam diyor ya MFÖ, acaba bu şarkı Bodrum’a değil de Altınellere yazılmış olabilir mi diye düşünmedik değil 🙂 Hayatımızda göreceğimiz en kocaman serpme kahvaltılardan birine şahit oluyoruz burada.

Neler yok ki, kocaman bir peynir tabağı, domates salatalık, zeytinler, çeşit çeşit reçeller, karışık kızartma, havuç tarator, kurutulmuş biberli köz patlıcan, menemen, pişi, börek, bazlama. Daha fazla yazamıyorum yüreğim dayanmıyor 😀 Üstelik bitenlerden tekrar isteyebiliyorsunuz. Tabi bu kahvaltıyı bitirebilen olursa… Annemiz kahvaltıyı balkona hazırlamış ve bizi öperek uyandırmış hissiyatıyla oturuyoruz masaya ve sınırsız çayla patlayana kadar yiyoruz.

Mekan sahibi tatlı mı tatlı Münire ablayla bir hatıra pozu çektirip arkamıza baka baka ayrılıyoruz.

Adres: Yeşilköy Mh., 20055 Merkezefendi/Denizli
Telefon: 0533 254 25 22

denizli yeme içme altıneller gurme
5) KEBAPÇI DURSUN
denizlide ne yenir kebapçı dursun

Denizli’nin neyi meşhur ? Sorusunun cevabı aşağıda 🙂
    Denizli’ye gittin Denizli kebabı dışında her şeyi yedin Buju dediğinizi duyar gibiyim. Tatmadan döner miyim aşk olsun. İstedim ki sona saklayayım, tadı damağımda kalsın. Öyle de oldu… Özel yöntemlerle pişirilen kuzu eti yediğimiz en lezzetli kebaplardan biriydi. Eskiden Üstün her yörenin kebabı mı olurmuş canım, yok testi kebabı yok kuyu kebabı diyordu ama artık onu da bir tat dedektifi kıvamına getirdim 😀 İkimizde çatal bıçak kullanılmayan Denizli kebabına elle giriştik ve dakikalar içinde keyifle mideye indirdik. Yine Denizli lezzetlerinden Zafer gazozunu da burada bulabilirsiniz. Kebapçı Dursun’u kesinlikle tavsiye ediyorum. Tatmadan dönmeyin.

Adres: Saraylar Mahallesi, 357. Sk. No: 3 D:C, 20010 Merkezefendi/Denizli
Telefon: (0258) 265 18 45

denizli mekanları kebapçı dursun
QZİNE PİZZA & BURGER
denizli restoran önerileri qzine pizza

Denizli’de Çamlık bölgesinde bulunan Qzine Pizza ve Burger Denizli’ye ikinci gidişimizde denediğimiz mekanlardan biri. Adından da anlaşılacağı gibi iki ana ürün var burada pizzası ve burgeri. İkisinin de tadına bakabilelim diye birimiz pizza birimiz burger söyledik. İkisi de lezzetliydi ama burger bir tık daha öne geçti benim için 🙂 Fransa usulü pizzası orta kalınlıkta ve tek boy olarak servis ediliyor. Oldukça doyurucu olduğunu söyleyeyim. Alternatif mekan ve lezzet arayanlar bir şans verip gidebilir 🙂

Konum isteyenler buraya tıklasın.

denizli yemek yerleri qzine pizza burger
KASAP HASAN
denizli steak restoran kasap hasan

Adından da anlaşılacağı üzere burası hem alışveriş yapabileceğiniz bir kasap hem de etlerinizi seçip orada pişirtip yiyebileceğiniz bir steak restoran. Salata,yoğurt,patlıcan salatası ikram olarak geliyor. Biz tbone, antrikot ve şaşlık yedik. Yapı itibariyle tbone biraz sertti ama antrikot ve şaşlık lokum gibiydi. Kendi çiftliklerinde ürettikleri ürünleri sunan Kasap Hasan Restoranı gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz.

Konum için buraya tıklayabilirsiniz.

denizlide ne yenir kasap hasan
denizli yeme içme kasap hasan
ŞAHİN TEPESİ RESTAURANT & CAFE
denizli kahvaltı şahin tepesi restaurant
denizlide nerede kahvaltı yapılır şahintepesi

Burası Muğla Denizli yol üzerinde bulunan 4 yıl önce de kahvaltı için durduğumuz bir yerdi. Tekrar deneyimlemek için Denizli’ye ikinci kez gidişimizde uğradık. Bi defa açık alanda oturup Denizli manzarasına bakmak, doğanın içinde mis gibi havayı içine çekmek insanı iyice acıktırıyor. Sonrasında masaya gelen kocaman kahvaltıyı dakikalar içinde mideye indiriyoruz. Ben susayım fotoğraflar anlatsın size bu atmosferi ve kahvaltıyı 🙂

Konumu da şöyle bırakayım.

denizli şahin tepesi restaurant
ELMALLI PİDE
denizlide ne yenir tavas elmallı pide

Denizli’nin Tavas ilçesinde bulunan Elmallı Pide asırlık bir aile işletmesi. 1960larda fırıncılıkla başladıkları işe bugün pidecilikle devam ediyorlar. Yılların deneyimi de pidelerde kendini gayet güzel gösteriyor. Biz kuşbaşılı ve kıymalısını denedik. En son spesiyalleri olan içi dışı tahinli ballı bol cevizliyle cila yaptık. Tavas’da 2 şubesi bulunan Elmallı Pide Denizli’de ne yenir diye merak edenlere tavsiyemizdir.

denizlide ne yenir elmallı pide
denizli restaurantları elmallı pide

Dediğim kadar varmış değil mi 😀 Nihayet Dev Denizli Yeme-İçme rehberinin sonuna geldik. Biz bu gidişle tekrar gider yine yeni başlıklar ekleriz listeye 🙂 Mutlaka dene diyeceğiniz Denizli mekanları varsa yorum bırakın.

Denizli ile ilgili diğer yazılarım için aşağıdaki bağlantılara tıklayabilirsiniz.